• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Dvoucestné vozidlo CONTILINER IC

Oba železniční podvozky jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým pohonem. Na zádi vozidla je umístěno hydraulické zvedací zařízení. Dvoucestné vozidlo je vybavené kontejnerovou platformou s ISO zámky.

Dvoucestné vozidlo je vybavené kontejnerovou platformou s ISO zámky. Na zádi vozidla je umístěno hydraulické zvedací zařízení. Automobil je opatřen zařízením Rettbox s automaticky odpojovanými přípojkami vzduchu a dobíjení akumulátoru. Dvoucestné vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm.

Oba železniční podvozky jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým pohonem. Pohyby mechanismů jsou hydraulické a ovládané elektricky z bočních ovládacích panelů umístěných na vozidle nebo z kabiny.

Pro jízdu vzad je vozidlo vybaveno kamerovým systémem CCTV a barevným LCD displejem v kabině vozidla. Samozřejmostí je také osvětlení adaptérů a pracovní osvětlení pro práci v noci.

Oba železniční podvozky jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým pohonem. Na zádi vozidla je umístěno hydraulické zvedací zařízení. Dvoucestné vozidlo je vybavené kontejnerovou platformou s ISO zámky.

Dvoucestné vozidlo je vybavené kontejnerovou platformou s ISO zámky. Na zádi vozidla je umístěno hydraulické zvedací zařízení. Automobil je opatřen zařízením Rettbox s automaticky odpojovanými přípojkami vzduchu a dobíjení akumulátoru. Dvoucestné vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm.

Oba železniční podvozky jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým pohonem. Pohyby mechanismů jsou hydraulické a ovládané elektricky z bočních ovládacích panelů umístěných na vozidle nebo z kabiny.

Pro jízdu vzad je vozidlo vybaveno kamerovým systémem CCTV a barevným LCD displejem v kabině vozidla. Samozřejmostí je také osvětlení adaptérů a pracovní osvětlení pro práci v noci.