• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

DAF 6×4 CF 75 CONTILINER

Dvoucestné vozidlo DAF 6x4 CF 75 CONTILINER je vybaveno hydraulickým nakládacím jeřábem FASSI F 270 A.23, přetěžovacím systémem SLI a pomocným rámem upraveným pro převážení nakládacích kontejnerů. Oba dvounápravové železniční podvozky umístěné za silničními nápravami jsou hydraulicky hnané. Vozidlo je vybaveno přímočinnou, zajišťovací a záchrannou brzdou, dále otočným zadním žel. podvozkem, který umožňuje snadnější nakolejení.

Dvoucestné vozidlo DAF 6×4 CF 75 CONTILINER je vybaveno hydraulickým nakládacím jeřábem FASSI F 270 A.23, přetěžovacím systémem SLI a pomocným rámem upraveným pro převážení nakládacích kontejnerů. Oba dvounápravové železniční podvozky umístěné za silničními nápravami jsou hydraulicky hnané. Vozidlo je vybaveno přímočinnou, zajišťovací a záchrannou brzdou, dále otočným zadním žel. podvozkem, který umožňuje snadnější nakolejení. Vozidlo je také vybaveno vizualizací pro jízdu vzad, tlačítkem bdělosti, stop tlačítky po obvodu vozidla, drážním osvětlením a osvětlovacím systémem pro práci v noci.

Dvoucestné vozidlo DAF 6x4 CF 75 CONTILINER je vybaveno hydraulickým nakládacím jeřábem FASSI F 270 A.23, přetěžovacím systémem SLI a pomocným rámem upraveným pro převážení nakládacích kontejnerů. Oba dvounápravové železniční podvozky umístěné za silničními nápravami jsou hydraulicky hnané. Vozidlo je vybaveno přímočinnou, zajišťovací a záchrannou brzdou, dále otočným zadním žel. podvozkem, který umožňuje snadnější nakolejení.

Dvoucestné vozidlo DAF 6×4 CF 75 CONTILINER je vybaveno hydraulickým nakládacím jeřábem FASSI F 270 A.23, přetěžovacím systémem SLI a pomocným rámem upraveným pro převážení nakládacích kontejnerů. Oba dvounápravové železniční podvozky umístěné za silničními nápravami jsou hydraulicky hnané. Vozidlo je vybaveno přímočinnou, zajišťovací a záchrannou brzdou, dále otočným zadním žel. podvozkem, který umožňuje snadnější nakolejení. Vozidlo je také vybaveno vizualizací pro jízdu vzad, tlačítkem bdělosti, stop tlačítky po obvodu vozidla, drážním osvětlením a osvětlovacím systémem pro práci v noci.