• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Dvoucestné vozidlo DAF XF DUO

DAF XFDUO je dvoucestné vozidlo vybavené pevnou pracovní plošinou, nůžkovou plošinou, hydraulickým jeřábem a zařízením pro tažení trolejového drátu. Nůžková pracovní plošina NP 400 umožňuje neomezené otáčení koše kolem své osy. Plošina je ovládaná dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat nouzovým ovládáním. Vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm a 1520 mm (stavitelný rozchod). Hydraulický jeřáb se zdvihovým výkonem 22 tm je umístěn na zádi vozidla. Jeho součástí je naviják a pracovní dvoumužný koš. Pojezd vozidla po koleji je systému guma-ocel, tj. pojezd zabezpečuje tření mezi zadními pneumatikami a kolejí. Vozidlo je vybaveno dvounápravovým kolejovým adaptérem v pření části za přední silniční nápravou a jednonápravovým kolejovým adaptérem v zadní části za zadní silniční nápravou.

DAF XFDUO je dvoucestné vozidlo vybavené pevnou pracovní plošinou, nůžkovou plošinou, hydraulickým jeřábem a zařízením pro tažení trolejového drátu. Nůžková pracovní plošina NP 400 umožňuje neomezené otáčení koše kolem své osy. Plošina je ovládaná dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat nouzovým ovládáním. Vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm a 1520 mm (stavitelný rozchod). Hydraulický jeřáb se zdvihovým výkonem 22 tm je umístěn na zádi vozidla. Jeho součástí je naviják a pracovní dvoumužný koš.

Pojezd vozidla po koleji je systému guma-ocel, tj. pojezd zabezpečuje tření mezi zadními pneumatikami a kolejí. Vozidlo je vybaveno dvounápravovým kolejovým adaptérem v pření části za přední silniční nápravou a jednonápravovým kolejovým adaptérem v zadní části za zadní silniční nápravou.

Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji, drážním osvětlením a systémem osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány. Vybrané funkce jsou zobrazovány palubním počítačem.

DAF XFDUO je dvoucestné vozidlo vybavené pevnou pracovní plošinou, nůžkovou plošinou, hydraulickým jeřábem a zařízením pro tažení trolejového drátu. Nůžková pracovní plošina NP 400 umožňuje neomezené otáčení koše kolem své osy. Plošina je ovládaná dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat nouzovým ovládáním. Vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm a 1520 mm (stavitelný rozchod). Hydraulický jeřáb se zdvihovým výkonem 22 tm je umístěn na zádi vozidla. Jeho součástí je naviják a pracovní dvoumužný koš. Pojezd vozidla po koleji je systému guma-ocel, tj. pojezd zabezpečuje tření mezi zadními pneumatikami a kolejí. Vozidlo je vybaveno dvounápravovým kolejovým adaptérem v pření části za přední silniční nápravou a jednonápravovým kolejovým adaptérem v zadní části za zadní silniční nápravou.

DAF XFDUO je dvoucestné vozidlo vybavené pevnou pracovní plošinou, nůžkovou plošinou, hydraulickým jeřábem a zařízením pro tažení trolejového drátu. Nůžková pracovní plošina NP 400 umožňuje neomezené otáčení koše kolem své osy. Plošina je ovládaná dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat nouzovým ovládáním. Vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm a 1520 mm (stavitelný rozchod). Hydraulický jeřáb se zdvihovým výkonem 22 tm je umístěn na zádi vozidla. Jeho součástí je naviják a pracovní dvoumužný koš.

Pojezd vozidla po koleji je systému guma-ocel, tj. pojezd zabezpečuje tření mezi zadními pneumatikami a kolejí. Vozidlo je vybaveno dvounápravovým kolejovým adaptérem v pření části za přední silniční nápravou a jednonápravovým kolejovým adaptérem v zadní části za zadní silniční nápravou.

Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji, drážním osvětlením a systémem osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány. Vybrané funkce jsou zobrazovány palubním počítačem.