Dvoucestné vozidlo je určeno pro jízdu a práci na silnici a dále pro jízdu a práci na dráze celostátní, regionální a vlečkové. Vozidlo je vybaveno valníkem, elektrogenerátorem o výkonu 30 kVA, hydraulickým jeřábem se zdvihovým výkonem 11,2 tm, který je umístěn mezi valníkem a elektrogenerátorem. Dvoucestné vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm.
Oba železniční podvozky jsou čtyřkolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým pohonem a lze využít i mikropohon. Zadní otočný železniční podvozek umožňuje snadnější nakolejení. Pojezd může být ovládán dálkovým ovládáním.
Pohyby mechanismů jsou hydraulické a ovládané elektricky z bočních ovládacích panelů umístěných na vozidle nebo z kabiny. Pro jízdu vzad je vozidlo vybaveno kamerovým systémem CCTV a barevným LCD displejem v kabině vozidla. Samozřejmostí je také osvětlení adaptérů a pracovní osvětlení pro práci v noci.
Dvoucestné vozidlo je určeno pro jízdu a práci na silnici a dále pro jízdu a práci na dráze celostátní, regionální a vlečkové. Vozidlo je vybaveno valníkem, elektrogenerátorem o výkonu 30 kVA, hydraulickým jeřábem se zdvihovým výkonem 11,2 tm, který je umístěn mezi valníkem a elektrogenerátorem. Dvoucestné vozidlo je určeno pro jízdu po koleji o rozchodu 1435 mm.
Oba železniční podvozky jsou čtyřkolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým pohonem a lze využít i mikropohon. Zadní otočný železniční podvozek umožňuje snadnější nakolejení. Pojezd může být ovládán dálkovým ovládáním.
Pohyby mechanismů jsou hydraulické a ovládané elektricky z bočních ovládacích panelů umístěných na vozidle nebo z kabiny. Pro jízdu vzad je vozidlo vybaveno kamerovým systémem CCTV a barevným LCD displejem v kabině vozidla. Samozřejmostí je také osvětlení adaptérů a pracovní osvětlení pro práci v noci.