• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Železniční technika – PKP 25/20

Pokladač kolejových polí PKP 25/20 je speciální mostový jeřáb pro kladení a těžení kolejových polí o délce 25 m (i kratších) a maximální hmotnosti 20 t na dřevěných nebo betonových pražcích. Pokladač může pracovat v přímé koleji i v oblouku o minimálním poloměru 200 m, a to na koleji o rozchodu 1435 nebo 1524 mm, jiný rozchod - dle přání zákazníka je možný po úpravě. Pokladač lze využít i pro stavbu mostních konstrukcí, zejména pro ukládání nosníků IP.

Pokladač kolejových polí PKP 25/20 je speciální mostový jeřáb pro kladení a těžení kolejových polí o délce 25 m (i kratších) a maximální hmotnosti 20 t na dřevěných nebo betonových pražcích. Tažným automobilem může být automobil TATRA T 815, popř. T 148 upravený i pro jízdu po koleji. Pokladač může pracovat v přímé koleji i v oblouku o minimálním poloměru 200 m, a to na koleji o rozchodu 1435 nebo 1524 mm, jiný rozchod – dle přání zákazníka je možný po úpravě.

Pokladač lze využít i pro stavbu mostních konstrukcí, zejména pro ukládání nosníků IP. Možnosti ukládání mostních konstrukcí jsou dány jejich hmotností a rozměry. Při ukládání nosníků IP, které pokladač veze mezi tažným automobilem a portálem, může být maximální šířka břemene 2800 mm a maximální výška 2400 mm včetně příslušného závěsu.

Pokladač kolejových polí PKP 25/20 je speciální mostový jeřáb pro kladení a těžení kolejových polí o délce 25 m (i kratších) a maximální hmotnosti 20 t na dřevěných nebo betonových pražcích. Pokladač může pracovat v přímé koleji i v oblouku o minimálním poloměru 200 m, a to na koleji o rozchodu 1435 nebo 1524 mm, jiný rozchod - dle přání zákazníka je možný po úpravě. Pokladač lze využít i pro stavbu mostních konstrukcí, zejména pro ukládání nosníků IP.

Pokladač kolejových polí PKP 25/20 je speciální mostový jeřáb pro kladení a těžení kolejových polí o délce 25 m (i kratších) a maximální hmotnosti 20 t na dřevěných nebo betonových pražcích. Tažným automobilem může být automobil TATRA T 815, popř. T 148 upravený i pro jízdu po koleji. Pokladač může pracovat v přímé koleji i v oblouku o minimálním poloměru 200 m, a to na koleji o rozchodu 1435 nebo 1524 mm, jiný rozchod – dle přání zákazníka je možný po úpravě.

Pokladač lze využít i pro stavbu mostních konstrukcí, zejména pro ukládání nosníků IP. Možnosti ukládání mostních konstrukcí jsou dány jejich hmotností a rozměry. Při ukládání nosníků IP, které pokladač veze mezi tažným automobilem a portálem, může být maximální šířka břemene 2800 mm a maximální výška 2400 mm včetně příslušného závěsu.