• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca

SPOLUPRACUJEME:

Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2019
  • UniRoller-V
    UniRoller-V

RENAULT MIDLUM DUOTRAM – NP

Renault Midlum Duotram - NP je dvoucestné vozidlo vybavené izolovanou pracovní plošinou (pro práci pod napětím) a úložným prostorem pod ní. Je určeno pro jízdu a práce na silnici a dále pro jízdu a práce na tramvajové trati, a to např. provádění údržbových prací, přeprava drobného materiálu, oprava trolejového vedení a to vše při zapnutém trolejovém vedení a při splnění všech požadavků na bezpečnost. Nůžková pracovní plošina umožňuje neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním. Vozidlo je dále vybaveno systémem písečníků pro zvýšení adhezní síly v extrémních jízdních podmínkách. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn pneumatikami automobilu. Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji, drážním osvětlením a systémem osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány a jsou zobrazovány palubním počítačem.

Renault Midlum Duotram – NP je dvoucestné vozidlo vybavené izolovanou pracovní plošinou (pro práci pod napětím) a úložným prostorem pod ní. Je určeno pro jízdu a práce na silnici a dále pro jízdu a práce na tramvajové trati, a to např. provádění údržbových prací, přeprava drobného materiálu, oprava trolejového vedení a to vše při zapnutém trolejovém vedení a při splnění všech požadavků na bezpečnost.

Nůžková pracovní plošina umožňuje neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním. Vozidlo je dále vybaveno systémem písečníků pro zvýšení adhezní síly v extrémních jízdních podmínkách.

Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn pneumatikami automobilu. Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji, drážním osvětlením a systémem osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány a jsou zobrazovány palubním počítačem.

Jméno *

E-mail *

Telefon

Vaše zpráva

Potvrzovací kód
captcha