• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca

SPOLUPRACUJEME:

Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault
© SaZ s.r.o. 2014
  • UniRoller-V
    UniRoller-V

SMK

smk_01 smk_02 smk_03

Ruční kozový jeřábek RKJ 750p nahrazuje původní jeřábek zařízení na zvedání, přepravu a výměnu kolejnic ZPK – 56 (tzv.“MAMATĚJ“). Kozová konstrukce jeřábku je svařovaná z válcových profilů, trubek a plechů. Jako zdvihací zařízení je použit upravený řetězový kladkostroj, odpovídající ČSN 270141. Ovládání zdvihu a spouštění kladkostroje je provedeno pomocí ruční páky, která nahrazuje původní pohon řetězem. Kladkostroj je umístěný do rámu vozíku, který je vybaven pojezdovými kladkami. Pro zajištění minimálních sil, potřebných pro pojezd vozíku, jsou kladky uloženy na valivých ložiscích. Pojezd vozíku kladkostroje po konstrukci je zajištěn prostřednictvím ručního kola s řetězovým kolečkem, které zapadá do válečkového řetězu, umístěného v rámu konstrukce jeřábku. Toto řešení zabraňuje poškození řetězu při manipulaci s RKJ 750p na pracovišti.

Polohu vozíku kladkostroje na pojezdové dráze konstrukce je možno zajistit v celé délce pojezdu v kroku po 13 mm. Proti vypadnutí z konstrukce jeřábku je vozík kladkostroje zajištěn příchytkou. Jeřábek je vybaven nízkým čtyřkolovým podvozkem s pěti závěsy, pro zavěšení přepravovaných kolejnic a přenosný kozový jeřábek umístěný na podvozku. Souprava podvozku a kozového jeřábku se dopravuje buď hnacím vozidlem, pracovním vozem, nebo motorovým vozíkem pomocí tuhé spojky. Pro přepravu kolejnic se souprava používá převážně na krátké vzdálenosti.

Jméno *

E-mail *

Telefon

Vaše zpráva

Potvrzovací kód
captcha