• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Dvoucestné vozidlo UniRoller 4×4

Dvoucestné vozidlo UniRoller 4x4 je univerzální dvoucestné vozidlo, které je možné vybavit mnoha různými nástavbami, jako např. valník, hydraulický nakládací jeřáb, kropící zařízení, postřikovač, pracovní dílna, vyprošťovací vozidlo vybavené nakolejovacím zařízením, pracovní plošina atd. Vozidlo lze dodat s rámem pro rychlou výměnu nástaveb pomocí opěrných noh. UniRoller 4x4 lze s výhodou využít pro údržbové práce na trati i mimo ni a to zejména díky rychlosti nasazení, variabilitě nástaveb a nízkým nákladům na provoz a údržbu. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny. Oba železniční adaptéry jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Jako součást vozidla lze dodat kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení a systém osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.

Dvoucestné vozidlo UniRoller 4×4 je univerzální dvoucestné vozidlo, které je možné vybavit mnoha různými nástavbami, jako např. valník, hydraulický nakládací jeřáb, kropící zařízení, postřikovač, pracovní dílna, vyprošťovací vozidlo vybavené nakolejovacím zařízením, pracovní plošina atd. Vozidlo lze dodat s rámem pro rychlou výměnu nástaveb pomocí opěrných noh. UniRoller 4×4 lze s výhodou využít pro údržbové práce na trati i mimo ni a to zejména díky rychlosti nasazení, variabilitě nástaveb a nízkým nákladům na provoz a údržbu.

Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny.

Oba železniční adaptéry jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Jako součást vozidla lze dodat kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení a systém osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.

Dvoucestné vozidlo UniRoller 4x4 je univerzální dvoucestné vozidlo, které je možné vybavit mnoha různými nástavbami, jako např. valník, hydraulický nakládací jeřáb, kropící zařízení, postřikovač, pracovní dílna, vyprošťovací vozidlo vybavené nakolejovacím zařízením, pracovní plošina atd. Vozidlo lze dodat s rámem pro rychlou výměnu nástaveb pomocí opěrných noh. UniRoller 4x4 lze s výhodou využít pro údržbové práce na trati i mimo ni a to zejména díky rychlosti nasazení, variabilitě nástaveb a nízkým nákladům na provoz a údržbu. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny. Oba železniční adaptéry jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Jako součást vozidla lze dodat kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení a systém osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.

Dvoucestné vozidlo UniRoller 4×4 je univerzální dvoucestné vozidlo, které je možné vybavit mnoha různými nástavbami, jako např. valník, hydraulický nakládací jeřáb, kropící zařízení, postřikovač, pracovní dílna, vyprošťovací vozidlo vybavené nakolejovacím zařízením, pracovní plošina atd. Vozidlo lze dodat s rámem pro rychlou výměnu nástaveb pomocí opěrných noh. UniRoller 4×4 lze s výhodou využít pro údržbové práce na trati i mimo ni a to zejména díky rychlosti nasazení, variabilitě nástaveb a nízkým nákladům na provoz a údržbu.

Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny.

Oba železniční adaptéry jsou dvoukolové a jsou umístěny za silničními nápravami. Jako součást vozidla lze dodat kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení a systém osvětlení pro práci v noci. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.