• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Dvoucestné vozidlo UniRoller-S 4×4

Dvoucestné záchranářské vozidlo UniRoller-S 4x4 je zásahové vozidlo konstruované jak na jízdu po cestě tak na železnici. Základní šasi je vybaveno dvoukabinou s 6 místy v kabině (1 + 5) a skříňovou nástavbou pro vyprošťovací a nakolejovací nářadí. Všechny skříně jsou kryty zasunovacími hliníkovými žaluziemi a uvnitř se nacházejí vysouvací police o vysoké nosnosti. Vozidlo disponuje pracovním hydraulickým okruhem pro pohon hydraulického vyprošťovacího nářadí. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejnicí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny. Součástí vozidla je kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.

Dvoucestné záchranářské vozidlo UniRoller-S 4×4 je zásahové vozidlo konstruované jak na jízdu po cestě tak na železnici. Základní šasi je vybaveno dvoukabinou s 6 místy v kabině (1 + 5) a skříňovou nástavbou pro vyprošťovací a nakolejovací nářadí. Všechny skříně jsou kryty zasunovacími hliníkovými žaluziemi a uvnitř se nacházejí vysouvací police o vysoké nosnosti. K snadnému přístupu k policím slouží sklopné nášlapné podesty. Skříň je vybavena vnitřním osvětlením pro zajištění dostatečného přehledu při manipulaci s nářadím, jakož i výkonným pracovním osvětlením pro práci v noci. Kolejové adaptéry jsou rychle přestavitelné na rozchod koleje 1435 mm a 1520 mm.

Vozidlo disponuje pracovním hydraulickým okruhem pro pohon hydraulického vyprošťovacího nářadí. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejnicí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny.

Součástí vozidla je kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.

Dvoucestné záchranářské vozidlo UniRoller-S 4x4 je zásahové vozidlo konstruované jak na jízdu po cestě tak na železnici. Základní šasi je vybaveno dvoukabinou s 6 místy v kabině (1 + 5) a skříňovou nástavbou pro vyprošťovací a nakolejovací nářadí. Všechny skříně jsou kryty zasunovacími hliníkovými žaluziemi a uvnitř se nacházejí vysouvací police o vysoké nosnosti. Vozidlo disponuje pracovním hydraulickým okruhem pro pohon hydraulického vyprošťovacího nářadí. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejnicí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny. Součástí vozidla je kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.

Dvoucestné záchranářské vozidlo UniRoller-S 4×4 je zásahové vozidlo konstruované jak na jízdu po cestě tak na železnici. Základní šasi je vybaveno dvoukabinou s 6 místy v kabině (1 + 5) a skříňovou nástavbou pro vyprošťovací a nakolejovací nářadí. Všechny skříně jsou kryty zasunovacími hliníkovými žaluziemi a uvnitř se nacházejí vysouvací police o vysoké nosnosti. K snadnému přístupu k policím slouží sklopné nášlapné podesty. Skříň je vybavena vnitřním osvětlením pro zajištění dostatečného přehledu při manipulaci s nářadím, jakož i výkonným pracovním osvětlením pro práci v noci. Kolejové adaptéry jsou rychle přestavitelné na rozchod koleje 1435 mm a 1520 mm.

Vozidlo disponuje pracovním hydraulickým okruhem pro pohon hydraulického vyprošťovacího nářadí. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn přes bubny pomocí pneumatik automobilu. Tento systém pohonu nabízí dvoucestné vozidlo bez dotyku pneumatiky s kolejnicí (bezproblémové vybavování) při zachování příznivé ceny.

Součástí vozidla je kamerový systém CCTV pro bezpečnou jízdu vzad, stejně jako drážní osvětlení. Ovládání všech činností při provozu na železnici je ovládáno elektricky z kabiny řidiče či po bocích vozidla. Reverzní převodovka umožňuje jízdu stejnou rychlostí v obou směrech.