Dvoucestné vozidlo FRILINER SIV je určeno pro řízení a práci na silnici, jakož i pro řízení a práci na celostátních, regionálních a vlečkových kolejích.
Vozidlo je vybaveno dvěma dvoukolovými železničními adaptéry umístěnými před přední a zadní nápravou. Pohon na trati zajišťují dvě pneumatiky zadní nápravy vozu třením o hlavu kolejnice. Přední náprava nákladního vozidla je během jízdy držena nad kolejnicemi v předepsané výšce pomocí aretace.
Dvoucestné vozidlo FRILINER SIV se skládá z upraveného nákladního vozu, předního železničního adaptéru, zadního železničního adaptéru, zámku řízení, uzamykatelné skříně pro přepravu a skladování pracovního zařízení, hydraulických systémů a elektrických systémů.
Dvoucestné vozidlo FRILINER SIV je určeno pro řízení a práci na silnici, jakož i pro řízení a práci na celostátních, regionálních a vlečkových kolejích.
Vozidlo je vybaveno dvěma dvoukolovými železničními adaptéry umístěnými před přední a zadní nápravou. Pohon na trati zajišťují dvě pneumatiky zadní nápravy vozu třením o hlavu kolejnice. Přední náprava nákladního vozidla je během jízdy držena nad kolejnicemi v předepsané výšce pomocí aretace.
Dvoucestné vozidlo FRILINER SIV se skládá z upraveného nákladního vozu, předního železničního adaptéru, zadního železničního adaptéru, zámku řízení, uzamykatelné skříně pro přepravu a skladování pracovního zařízení, hydraulických systémů a elektrických systémů.