• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

TATRA T815 TRACKTOR – ZT

Přední železniční podvozek je dvounápravový, podélně a příčně výkyvný, zadní je jednonápravový a příčně otočný, což umožňuje bezpečný provoz ve vysokém převýšení a malých poloměrech oblouku. Vozidlo je vybaveno aretačním systémem umožňujícím přitažení a zafixování přední silniční nápravy. Adaptéry jsou vybaveny hydraulickým odpružovacím systémem. Obě zadní nápravy jsou využity pro přenos výkonu. Rozchod železničních podvozků je 1435 mm (1520 mm) a jsou ovládány z ovládacího místa v kabině automobilu nebo přenosným ovládacím panelem.

Přední železniční podvozek je dvounápravový, podélně a příčně výkyvný, zadní je jednonápravový a příčně otočný, což umožňuje bezpečný provoz ve vysokém převýšení a malých poloměrech oblouku. Vozidlo je vybaveno aretačním systémem umožňujícím přitažení a zafixování přední silniční nápravy. Adaptéry jsou vybaveny hydraulickým odpružovacím systémem. Obě zadní nápravy jsou využity pro přenos výkonu. Rozchod železničních podvozků je 1435 mm (1520 mm) a jsou ovládány z ovládacího místa v kabině automobilu nebo přenosným ovládacím panelem.

Přední železniční podvozek je dvounápravový, podélně a příčně výkyvný, zadní je jednonápravový a příčně otočný, což umožňuje bezpečný provoz ve vysokém převýšení a malých poloměrech oblouku. Vozidlo je vybaveno aretačním systémem umožňujícím přitažení a zafixování přední silniční nápravy. Adaptéry jsou vybaveny hydraulickým odpružovacím systémem. Obě zadní nápravy jsou využity pro přenos výkonu. Rozchod železničních podvozků je 1435 mm (1520 mm) a jsou ovládány z ovládacího místa v kabině automobilu nebo přenosným ovládacím panelem.

Přední železniční podvozek je dvounápravový, podélně a příčně výkyvný, zadní je jednonápravový a příčně otočný, což umožňuje bezpečný provoz ve vysokém převýšení a malých poloměrech oblouku. Vozidlo je vybaveno aretačním systémem umožňujícím přitažení a zafixování přední silniční nápravy. Adaptéry jsou vybaveny hydraulickým odpružovacím systémem. Obě zadní nápravy jsou využity pro přenos výkonu. Rozchod železničních podvozků je 1435 mm (1520 mm) a jsou ovládány z ovládacího místa v kabině automobilu nebo přenosným ovládacím panelem.