• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H

123

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je určeno pro jízdu a práci na silnici a také pro jízdu a práci na železniční a tramvajové dráze, zejména pro práce na trolejovém vedení. Vozidlo je vybaveno předním a zadním kolejovým adaptérem, dvounůžkovou pracovní plošinou NPi 400, nástavbou (dílna) a pantografem.

Dvounůžková zvedací pracovní plošina NPi 400 umožňuje neomezené otáčení kolem své osy. Horizontální dosah, velikost a nosnost plošiny splňují náročné požadavky na údržbu trolejového vedení. Plošina je ovládána rádiovým dálkovým nebo nouzovým ovládáním.

Přenos síly na hnaná kolejová kola je hydrostatický, pomocí čerpadla a hydraulických motorů. Vozidlo je vybaveno kamerovým systémem CCTV pro bezpečné couvání a barevným LCD displejem v kabině řidiče, železničním osvětlením a také světly pro práci v noci. Všechny operace na kolejích jsou řízeny elektricky z kabiny řidiče, funkce kolejových převodů jsou automatizovány,  monitorovány a zobrazovány na palubním počítači.

123

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je určeno pro jízdu a práci na silnici a také pro jízdu a práci na železniční a tramvajové dráze, zejména pro práce na trolejovém vedení. Vozidlo je vybaveno předním a zadním kolejovým adaptérem, dvounůžkovou pracovní plošinou NPi 400, nástavbou (dílna) a pantografem.

Dvounůžková zvedací pracovní plošina NPi 400 umožňuje neomezené otáčení kolem své osy. Horizontální dosah, velikost a nosnost plošiny splňují náročné požadavky na údržbu trolejového vedení. Plošina je ovládána rádiovým dálkovým nebo nouzovým ovládáním.

Přenos síly na hnaná kolejová kola je hydrostatický, pomocí čerpadla a hydraulických motorů. Vozidlo je vybaveno kamerovým systémem CCTV pro bezpečné couvání a barevným LCD displejem v kabině řidiče, železničním osvětlením a také světly pro práci v noci. Všechny operace na kolejích jsou řízeny elektricky z kabiny řidiče, funkce kolejových převodů jsou automatizovány,  monitorovány a zobrazovány na palubním počítači.