• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Univerzální komunální nosič

komunalni_nosic_01 komunalni_nosic_02 komunalni_nosic_03

Jedná se o univerzální nosič nářadí schopný pracovat při údržbě silnic, měst a obcí jak v letním tak v zimním období. Mezi nejčastěji používané nástavby patří sněhová radlice, sypač chemických inertních materiálů, myčka dopravního značení a sloupků, sněhová fréza, svahová ramenová sekačka, samosběrová zametací nástavba.

Jako základ pro přestavbu na univerzální nosič komunálních nářadí a nástaveb bylo použito sériové vozidlo Iveco Euro Cargo 4×4. Hnací agregát byl doplněn o reverzačnú deličovú prevodovku pro zajištění plazivých rychlostí, o nezávislý vývod pro zajištění pohonu nástaveb, ať už hydraulicky nebo mechanicky se schopností přenosu plného výkonu motoru, vozidlo je vybaveno soustavou komunální hydrauliky pro pohon a manipulaci s nástavbami, přední univerzální deskou, mezirámem popř. korbou upravenou pro montáž nástaveb, výstražnými majáky, přídavným pracovním osvětlením popř. zadním tříbodovým hydraulicky ovládaným závěsem. Ovládání plazivých rychlostí, pohonů a hydrauliky je integrováno do kabiny vozidla v dosahu řidiče tak, aby nebyla nutná další osoba k ovládání.

Schopnost velmi rychle měnit pracovní a účelové nástavby je předností tohoto vozidla, kdy může majitel i několikrát za den změnit používanou technologii a to bez použití jakýchkoli zvedacích mechanismů. Vozidlo je využíváno celoročně a nahrazuje celou řadu jednoúčelových vozidel a traktorů. Tím dochází k značným úsporám na poplatcích za vozidla a údržbě technického parku.

komunalni_nosic_01 komunalni_nosic_02 komunalni_nosic_03

Jedná se o univerzální nosič nářadí schopný pracovat při údržbě silnic, měst a obcí jak v letním tak v zimním období. Mezi nejčastěji používané nástavby patří sněhová radlice, sypač chemických inertních materiálů, myčka dopravního značení a sloupků, sněhová fréza, svahová ramenová sekačka, samosběrová zametací nástavba.

Jako základ pro přestavbu na univerzální nosič komunálních nářadí a nástaveb bylo použito sériové vozidlo Iveco Euro Cargo 4×4. Hnací agregát byl doplněn o reverzačnú deličovú prevodovku pro zajištění plazivých rychlostí, o nezávislý vývod pro zajištění pohonu nástaveb, ať už hydraulicky nebo mechanicky se schopností přenosu plného výkonu motoru, vozidlo je vybaveno soustavou komunální hydrauliky pro pohon a manipulaci s nástavbami, přední univerzální deskou, mezirámem popř. korbou upravenou pro montáž nástaveb, výstražnými majáky, přídavným pracovním osvětlením popř. zadním tříbodovým hydraulicky ovládaným závěsem. Ovládání plazivých rychlostí, pohonů a hydrauliky je integrováno do kabiny vozidla v dosahu řidiče tak, aby nebyla nutná další osoba k ovládání.

Schopnost velmi rychle měnit pracovní a účelové nástavby je předností tohoto vozidla, kdy může majitel i několikrát za den změnit používanou technologii a to bez použití jakýchkoli zvedacích mechanismů. Vozidlo je využíváno celoročně a nahrazuje celou řadu jednoúčelových vozidel a traktorů. Tím dochází k značným úsporám na poplatcích za vozidla a údržbě technického parku.