• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Železniční technika – KOP 12/40

Kolejový přepravník KOP 12/40 je určený pro přepravu silničních vozidel a strojů do nepřístupných míst dráhy za účelem výstavby, oprav a údržby železničních tratí a mostů. KOP 12/40 může být tažen dvoucestným vozidlem nebo lokomotivou pomocí dodávaných tažných tyčí. Kolejový přepravník KOP 12/40 se skládá ze tří rozebíratelných dílů a je osmikolový.

Kolejový přepravník KOP 12/40 je určený pro přepravu silničních vozidel a strojů do nepřístupných míst dráhy za účelem výstavby, oprav a údržby železničních tratí a mostů (např. přeprava betonu pomocí autodomíchávače, přeprava materiálu na nákladním vozidle, přeprava zemních strojů do místa práce atd.).

Nakládku (vykládku) je možno realizovat na žel. přejezdu nebo na vhodně upraveném místě na trati. KOP 12/40 může být tažen dvoucestným vozidlem nebo lokomotivou pomocí dodávaných tažných tyčí. Velkou výhodou je možnost rychlého rozložení na 3 díly a následné naložení celého přepravníku na silniční vozidlo (přívěs, návěs) nebo na železniční vagón a to stohováním (jednotlivé díly lze uložit na sebe).

Kolejový přepravník KOP 12/40 se skládá ze tří rozebíratelných dílů a je osmikolový. Jednotlivé díly jsou spojeny pomocí kulových čepů. Přepravník má průběžnou brzdu s vlastním vzduchojemem a na obou koncích je vybaven železniční i automobilovou vzduchovou koncovkou. Zvedání (spouštění) nájezdových klínů je hydraulické (ruční hydraulické čerpadlo je umístěno na každém konci přepravníku).

Kolejový přepravník KOP 12/40 je určený pro přepravu silničních vozidel a strojů do nepřístupných míst dráhy za účelem výstavby, oprav a údržby železničních tratí a mostů. KOP 12/40 může být tažen dvoucestným vozidlem nebo lokomotivou pomocí dodávaných tažných tyčí. Kolejový přepravník KOP 12/40 se skládá ze tří rozebíratelných dílů a je osmikolový.

Kolejový přepravník KOP 12/40 je určený pro přepravu silničních vozidel a strojů do nepřístupných míst dráhy za účelem výstavby, oprav a údržby železničních tratí a mostů (např. přeprava betonu pomocí autodomíchávače, přeprava materiálu na nákladním vozidle, přeprava zemních strojů do místa práce atd.).

Nakládku (vykládku) je možno realizovat na žel. přejezdu nebo na vhodně upraveném místě na trati. KOP 12/40 může být tažen dvoucestným vozidlem nebo lokomotivou pomocí dodávaných tažných tyčí. Velkou výhodou je možnost rychlého rozložení na 3 díly a následné naložení celého přepravníku na silniční vozidlo (přívěs, návěs) nebo na železniční vagón a to stohováním (jednotlivé díly lze uložit na sebe).

Kolejový přepravník KOP 12/40 se skládá ze tří rozebíratelných dílů a je osmikolový. Jednotlivé díly jsou spojeny pomocí kulových čepů. Přepravník má průběžnou brzdu s vlastním vzduchojemem a na obou koncích je vybaven železniční i automobilovou vzduchovou koncovkou. Zvedání (spouštění) nájezdových klínů je hydraulické (ruční hydraulické čerpadlo je umístěno na každém konci přepravníku).