• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

FRILINER 4×4 RSQ

Lehké dvoucestné záchranářské vozidlo je silniční vozidlo vybavené kolejovým adaptérem umožňujícím jízdu po kolejích a skříňovou nástavbou. Vozidlo může být dodáno ve verzi s jednokabinou nebo dvojkabinou podle požadavků zákazníka. Celkový počet míst k sezení může být 5 až 6 míst včetně řidiče. Frikční systém pohonu je na bázi předního a zadního jednonápravového podvozku. Pojezd i brzdění zajišťují 4 pneumatiky automobilových náprav. Skříň vozidla je vybavena hydraulickým nakolejovacím zařízením umístěných v regálech, jako je např. pohonná jednotka (může být diesel, benzin nebo elektromotor), ovládací pult (pro připojení 4 – 6 zvedáků), vysokotlaké hadice s rychlospojkami o délce 10 m, teleskopické zvedáky (nosnost od 65t do 200t, konstrukční výška od 250 mm do 470 mm), zvedák pro stranové posunutí s příslušenstvím, distanční tyče, válečkové podvozky s posuvným talířem, nakolejovací mosty (délka 1100 mm až 4400 mm), mechanické aretační zařízení. Další hydraulické zařízení jako sestava pro posuv náprav, naklápěcí zvedák s výkyvnou základnou a mechanická kolová zarážka, tažné zařízení, zvedáky s vysokým zdvihem dle požadavků zákazníka. Vozidlo dále může být vybaveno vyprošťovacím zařízením jako např. hydraulické nůžky, hydraulická rozpěrka, pěchovadlo, pohonná jednotka atd. Podrobnosti k hydraulickému nakolejovacímu zařízení poskytneme na požádání.

Lehké dvoucestné záchranářské vozidlo je silniční vozidlo vybavené kolejovým adaptérem umožňujícím jízdu po kolejích a skříňovou nástavbou. Vozidlo může být dodáno ve verzi s jednokabinou nebo dvojkabinou podle požadavků zákazníka. Celkový počet míst k sezení může být 5 až 6 míst včetně řidiče.

Frikční systém pohonu je na bázi předního a zadního jednonápravového podvozku. Pojezd i brzdění zajišťují 4 pneumatiky automobilových náprav. Vozidlo je vybaveno CCTV systémem – kamerou na zádi vozidla a LCD monitorem v kabině. Rychloměr umístěný v kabině řidiče poskytuje hlášení mezních a poruchových stavů vizuálně a akusticky včetně záznamu dat.

Skříň vozidla je vybavena hydraulickým nakolejovacím zařízením umístěných v regálech, jako je např. pohonná jednotka (může být diesel, benzin nebo elektromotor), ovládací pult (pro připojení 4 – 6 zvedáků), vysokotlaké hadice s rychlospojkami o délce 10 m, teleskopické zvedáky (nosnost od 65t do 200t, konstrukční výška od 250 mm do 470 mm), zvedák pro stranové posunutí s příslušenstvím, distanční tyče, válečkové podvozky s posuvným talířem, nakolejovací mosty (délka 1100 mm až 4400 mm), mechanické aretační zařízení. Další hydraulické zařízení jako sestava pro posuv náprav, naklápěcí zvedák s výkyvnou základnou a mechanická kolová zarážka, tažné zařízení, zvedáky s vysokým zdvihem dle požadavků zákazníka.

Vozidlo dále může být vybaveno vyprošťovacím zařízením jako např. hydraulické nůžky, hydraulická rozpěrka, pěchovadlo, pohonná jednotka atd. Podrobnosti k hydraulickému nakolejovacímu zařízení poskytneme na požádání.

Lehké dvoucestné záchranářské vozidlo je silniční vozidlo vybavené kolejovým adaptérem umožňujícím jízdu po kolejích a skříňovou nástavbou. Vozidlo může být dodáno ve verzi s jednokabinou nebo dvojkabinou podle požadavků zákazníka. Celkový počet míst k sezení může být 5 až 6 míst včetně řidiče. Frikční systém pohonu je na bázi předního a zadního jednonápravového podvozku. Pojezd i brzdění zajišťují 4 pneumatiky automobilových náprav. Skříň vozidla je vybavena hydraulickým nakolejovacím zařízením umístěných v regálech, jako je např. pohonná jednotka (může být diesel, benzin nebo elektromotor), ovládací pult (pro připojení 4 – 6 zvedáků), vysokotlaké hadice s rychlospojkami o délce 10 m, teleskopické zvedáky (nosnost od 65t do 200t, konstrukční výška od 250 mm do 470 mm), zvedák pro stranové posunutí s příslušenstvím, distanční tyče, válečkové podvozky s posuvným talířem, nakolejovací mosty (délka 1100 mm až 4400 mm), mechanické aretační zařízení. Další hydraulické zařízení jako sestava pro posuv náprav, naklápěcí zvedák s výkyvnou základnou a mechanická kolová zarážka, tažné zařízení, zvedáky s vysokým zdvihem dle požadavků zákazníka. Vozidlo dále může být vybaveno vyprošťovacím zařízením jako např. hydraulické nůžky, hydraulická rozpěrka, pěchovadlo, pohonná jednotka atd. Podrobnosti k hydraulickému nakolejovacímu zařízení poskytneme na požádání.

Lehké dvoucestné záchranářské vozidlo je silniční vozidlo vybavené kolejovým adaptérem umožňujícím jízdu po kolejích a skříňovou nástavbou. Vozidlo může být dodáno ve verzi s jednokabinou nebo dvojkabinou podle požadavků zákazníka. Celkový počet míst k sezení může být 5 až 6 míst včetně řidiče.

Frikční systém pohonu je na bázi předního a zadního jednonápravového podvozku. Pojezd i brzdění zajišťují 4 pneumatiky automobilových náprav. Vozidlo je vybaveno CCTV systémem – kamerou na zádi vozidla a LCD monitorem v kabině. Rychloměr umístěný v kabině řidiče poskytuje hlášení mezních a poruchových stavů vizuálně a akusticky včetně záznamu dat.

Skříň vozidla je vybavena hydraulickým nakolejovacím zařízením umístěných v regálech, jako je např. pohonná jednotka (může být diesel, benzin nebo elektromotor), ovládací pult (pro připojení 4 – 6 zvedáků), vysokotlaké hadice s rychlospojkami o délce 10 m, teleskopické zvedáky (nosnost od 65t do 200t, konstrukční výška od 250 mm do 470 mm), zvedák pro stranové posunutí s příslušenstvím, distanční tyče, válečkové podvozky s posuvným talířem, nakolejovací mosty (délka 1100 mm až 4400 mm), mechanické aretační zařízení. Další hydraulické zařízení jako sestava pro posuv náprav, naklápěcí zvedák s výkyvnou základnou a mechanická kolová zarážka, tažné zařízení, zvedáky s vysokým zdvihem dle požadavků zákazníka.

Vozidlo dále může být vybaveno vyprošťovacím zařízením jako např. hydraulické nůžky, hydraulická rozpěrka, pěchovadlo, pohonná jednotka atd. Podrobnosti k hydraulickému nakolejovacímu zařízení poskytneme na požádání.