• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Železniční technika – KOP 6/3

kop-6-3-02 kop-6-3-03 kop_6-3_01

Kolejový přepravník KOP 6/3 je speciálně konstruované železniční vozidlo bez vlastního pohonu, určené pro montážní práce, přepravu materiálu a nářadí do místa nasazení.

Přepravník lze s výhodou využít pro montážní práce, na přepravu štěrku, písku, kusového materiálu (pražce, sloupky, drobné kolejivo atd.) až po přepravu větších celků do hmotnosti 3t. Díky velkému uzavíratelnému úložnému prostoru máte své nářadí vždy po ruce.

Kolejový přepravník se skládá z dolní části tvořené základním rámem, na kterém jsou v konzolách připevněny čtyři listové pružiny spolu se dvěma nápravami. Kolejový přepravník je na nápravách opatřen železničními koly s čelisťovými brzdami. Horní část tvoří v dolní poloze přihrádky na nářadí, nad nimi je dřevěná podlaha. Dlouhé boční strany jsou složeny ze sklopitelných bočnic. Zadní čelo tvoří pevná bočnice, přední čelo se skládá z pevného žebříku se stupni a pevné bočnice. Uprostřed je připevněna sklopná plošina se sklopným zábradlím. Celá horní část je po obvodu osazena pevným zábradlím. Samozřejmostí je vzduchová (brzdová) soustava.

kop-6-3-02 kop-6-3-03 kop_6-3_01

Kolejový přepravník KOP 6/3 je speciálně konstruované železniční vozidlo bez vlastního pohonu, určené pro montážní práce, přepravu materiálu a nářadí do místa nasazení.

Přepravník lze s výhodou využít pro montážní práce, na přepravu štěrku, písku, kusového materiálu (pražce, sloupky, drobné kolejivo atd.) až po přepravu větších celků do hmotnosti 3t. Díky velkému uzavíratelnému úložnému prostoru máte své nářadí vždy po ruce.

Kolejový přepravník se skládá z dolní části tvořené základním rámem, na kterém jsou v konzolách připevněny čtyři listové pružiny spolu se dvěma nápravami. Kolejový přepravník je na nápravách opatřen železničními koly s čelisťovými brzdami. Horní část tvoří v dolní poloze přihrádky na nářadí, nad nimi je dřevěná podlaha. Dlouhé boční strany jsou složeny ze sklopitelných bočnic. Zadní čelo tvoří pevná bočnice, přední čelo se skládá z pevného žebříku se stupni a pevné bočnice. Uprostřed je připevněna sklopná plošina se sklopným zábradlím. Celá horní část je po obvodu osazena pevným zábradlím. Samozřejmostí je vzduchová (brzdová) soustava.