• Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français
  • Slovenčina
  • Русский
  • Polski
  • български
  • Azərbaycanca
Skanska Mercedes Dopravný podnik mesta Košice DAF Tatra ŽSR Dopravní podnik města Brna Renault MAN Scania
© SaZ s.r.o. 2023

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je vybaveno izolovanou (1000 V DC) pracovní plošinou pro provádění údržbových prací, opravu trolejového vedení a to vše i při zapnutém trolejovém vedení při splnění všech požadavků na bezpečnost. Jednonůžková nebo dvounůžková pracovní plošina NPi 400 umožňují neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn hydrostaticky pomocí čerpadla a hydromotorů.

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je vybaveno izolovanou (1000 V DC) pracovní plošinou pro provádění údržbových prací, opravu trolejového vedení a to vše i při zapnutém trolejovém vedení při splnění všech požadavků na bezpečnost.

Jednonůžková nebo dvounůžková pracovní plošina NPi 400 umožňují neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním.

Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn hydrostaticky pomocí čerpadla a hydromotorů. Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji a drážním osvětlením. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány a jsou zobrazovány palubním počítačem.

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je vybaveno izolovanou (1000 V DC) pracovní plošinou pro provádění údržbových prací, opravu trolejového vedení a to vše i při zapnutém trolejovém vedení při splnění všech požadavků na bezpečnost. Jednonůžková nebo dvounůžková pracovní plošina NPi 400 umožňují neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním. Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn hydrostaticky pomocí čerpadla a hydromotorů.

Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je vybaveno izolovanou (1000 V DC) pracovní plošinou pro provádění údržbových prací, opravu trolejového vedení a to vše i při zapnutém trolejovém vedení při splnění všech požadavků na bezpečnost.

Jednonůžková nebo dvounůžková pracovní plošina NPi 400 umožňují neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním.

Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn hydrostaticky pomocí čerpadla a hydromotorů. Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji a drážním osvětlením. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány a jsou zobrazovány palubním počítačem.