Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je vybaveno izolovanou (1000 V DC) pracovní plošinou pro provádění údržbových prací, opravu trolejového vedení a to vše i při zapnutém trolejovém vedení při splnění všech požadavků na bezpečnost.
Jednonůžková nebo dvounůžková pracovní plošina NPi 400 umožňují neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním.
Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn hydrostaticky pomocí čerpadla a hydromotorů. Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji a drážním osvětlením. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány a jsou zobrazovány palubním počítačem.
Dvoucestné vozidlo R DUOTRAM H je vybaveno izolovanou (1000 V DC) pracovní plošinou pro provádění údržbových prací, opravu trolejového vedení a to vše i při zapnutém trolejovém vedení při splnění všech požadavků na bezpečnost.
Jednonůžková nebo dvounůžková pracovní plošina NPi 400 umožňují neomezené otáčení kolem své osy. Boční dosah, velikost a nosnost pracovní plošiny splňují náročné požadavky pro práci na údržbě trolejového vedení. Plošina je ovládána dálkově, pro případ nouze je možno ji ovládat i nouzovým ovládáním.
Při jízdě po koleji je přenos výkonu zajištěn hydrostaticky pomocí čerpadla a hydromotorů. Vozidlo je dále vybaveno kamerovým systémem CCTV pro jízdu vzad se zobrazením v kabině na LCD displeji a drážním osvětlením. Ovládání všech činností při provozu na železnici je elektrické z kabiny řidiče, funkce adaptérů jsou automatizovány a hlídány a jsou zobrazovány palubním počítačem.